Kamis, 19 November 2015

Pemulihan Semulajadi Untuk Kesihatan Penyakit Biasa

Pemulihan Semulajadi Untuk Kesihatan Penyakit Biasa

Terdapat banyak ubat-ubatan, kedua-dua preskripsi dan over-the-counter, yang digunakan untuk segala-galanya daripada berat badan untuk botak pada lelaki pencegahan dan rawatan. Kebanyakan ubat-ubatan dan ubat-ubatan adalah berdasarkan kepada penawar semula jadi dan asas sejarah herba. Ramai daripada rawatan ini boleh bekerja untuk beberapa dan bukan orang lain, atau mempunyai ijazah yang lebih besar atau lebih kecil kejayaan bergantung kepada individu.

Ingat sebelum menggunakan apa-apa makanan tambahan, ubat herba atau semula jadi, sentiasa mendapat kelulusan doktor anda. Mari kita lihat beberapa contoh ini unik dan menarik ubat semula jadi.

Satu mandi kaki bawang putih (ulas bawang putih dihancurkan, air hangat dan alkohol menggosok sedikit) boleh menjaga bahawa kes jahat kaki makan air.
Permohonan berulang daun pasli dihancurkan boleh membantu membersihkan lebam hitam dan biru dan dua kali ganda kelajuan penyembuhan.
Fruktosa mempunyai beberapa janji sebagai pelega mabuk. Madu dan tarikh adalah sangat tinggi fruktosa. Mungkin itulah sebabnya ubat pelayan bar lama untuk mabuk adalah madu dalam air panas.
Halia telah digunakan dalam teh, air limau atau bentuk lisan lain untuk merawat atau sekurang-kurangnya mengurangkan keterukan sakit kepala.
Bagi mereka yang mempunyai isu-isu tidur dan hampa dengan rawatan moden, lemon balsem teh, teh atau kapsul valerian, dan mandi minyak lavender boleh membantu anda tidur sepanjang malam.
Satu lagi remedi semulajadi yang menarik menggunakan timun segar untuk menenangkan selaran matahari. Dibelah timun dan memohon terus kepada selaran matahari.
Ginkgo diambil secara lisan telah membantu ramai dengan nada dalam telinga apabila apa-apa lagi bekerja.
Kedua-dua bloodroot dan birch kulit disapu boleh membantu membasmi ketuat kulit yang biasa dari masa ke masa.
Artikel ini tidak bertujuan untuk menjadi apa-apa jenis cadangan atau cadangan tetapi hanya pandangan yang menarik apa ubat semula jadi ada yang telah digunakan dengan pelbagai kejayaan yang berbeza, kerana rawatan untuk maladies biasa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar