Kamis, 19 November 2015

Bagaimana Chiropractic Mungkin Dapat Membantu Anak Anda Dapatkan Baiklah!

Bagaimana Chiropractic Mungkin Dapat Membantu Anak Anda Dapatkan Baiklah!

Setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak-anak mereka. Bagaimana boleh seorang ibu atau bapa tidak? Pernahkah anda terpaksa mengalami kanak-kanak kecil anda melalui kesakitan dan penderitaan? Sering kali ini tidak dapat ditahan untuk ibu bapa untuk mengendalikan. Perkara seperti sakit perut, jangkitan telinga, dan asma merupakan beberapa daripada banyak isu-isu yang ibu bapa mungkin terpaksa berhadapan dengan. Ramai orang menawarkan penyelesaian kepada penyakit ini, tetapi sering kali ini adalah tidak penting kepada kanak-kanak benar-benar semakin baik.

Untuk memastikan kesihatan kanak-kanak, ibu bapa mengumpulkan fakta-fakta dan mengembangkan pengetahuan mereka dalam setiap cara yang mungkin. Salah satu cara untuk memeriksa keadaan fizikal mereka adalah peperiksaan biasa tulang belakang dan sistem saraf untuk ketidakseimbangan. Ketidakseimbangan ini, boleh mewujudkan keadaan putus antara otak dan badan, dan boleh membawa kepada ketidakupayaan "mesej penyembuhan" kanak-kanak itu daripada dihantar kepada badan dengan cara yang normal dan semula jadi. A Chiropractic Clinic Cape Girardeau mungkin dapat membantu anda!

Otak untuk Penyelarasan Badan adalah Penting

Komunikasi antara otak dan badan kanak-kanak adalah elemen ketua untuk kesihatan optimum dan sepatutnya mereka. Ia bertanggungjawab untuk pembangunan seluruh badan kanak-kanak, dari puncak kepala mereka untuk tapak kaki mereka. The Batang Otak yang mengawal tuan seluruh badan menyelaraskan fungsi tubuh seperti pertumbuhan, pembaikan, dan operasi lain tisu, organ dan sistem organ. Untuk melaksanakan tugas-tugas tertentu, batang otak dan saraf tunjang menghantar mesej dari otak ke saraf yang berbeza dalam badan. Mesej ini boleh menjadi disekat atau diubah, yang mewujudkan disfungsi seperti penurunan fungsi imun antara pelbagai kesan lain. Satu contoh yang biasa ialah berlakunya jangkitan telinga kronik kanak-kanak. Oleh yang demikian, yang Chiropractor serviks Atas, atau Cape Girardeau Chiropractic Clinic boleh membantu kanak-kanak membangunkan keseluruhan kesejahteraan dan imuniti mereka, dengan memastikan otak yang betul untuk komunikasi badan bersama-sama dengan keseimbangan badan.

Bagaimana Adakah Anak saya Bangunkan Brain kepada Badan Putuskan

Gangguan pada sistem kawalan induk (yang Batang Otak) boleh dialami oleh kanak-kanak bermula walaupun pada hari kelahiran, jika trauma tulang belakang telah berlaku. Ini boleh berlaku walaupun semasa penghantaran seolah-olah biasa (kerana kelemahan yang wujud dalam ligamen kanak-kanak itu yang baru ditubuhkan dan struktur bertulang) ia adalah kerana kelemahan ini bahawa ketidakseimbangan ke tulang belakang dan sistem saraf boleh diwujudkan. Ketidakseimbangan ini boleh dimanifestasikan sebagai kerosakan dan boleh dilihat di peringkat awal perkembangan kanak-kanak semasa pembelajaran pergerakan asas seperti duduk, merangkak, dan berdiri. Ini adalah sebahagian daripada peringkat dan juga boleh termasuk sokongan kepala yang betul. Sebagai contoh jika anda melihat anak anda secara konsisten ternyata kepala mereka hanya dalam satu arah ini boleh menjadi petunjuk bahawa ketidakseimbangan hadir. Terdapat sebab-sebab kemungkinan tambahan otak ketidakseimbangan badan, yang boleh menyebabkan masalah kesihatan pada anak anda. Ambil statistik ini sebagai contoh, kanak-kanak jatuh pada purata 50-60 kali sehari sambil belajar untuk berjalan. Kanak-kanak yang purata oleh itu jatuh sekurang-kurangnya 1500-1800 kali sebelum mereka mencapai usia 2 tahun. Jika walaupun 1 jatuh ini dicipta kerosakan, tidak adakah ia bernilai setelah anak anda melihat?

Satu pemeriksaan rutin ke atas dengan Upper Chiropractor serviks untuk tulang belakang pemeriksaan adalah satu kemestian bagi setiap kanak-kanak untuk menjamin pembangunan dan sistem saraf fungsi tulang belakang yang sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar