Kamis, 19 November 2015

Kumpulan Herbs - Membongkar Penilaian daripada Herba

Kumpulan Herbs - Membongkar Penilaian daripada Herba

Alamiah telah menilai 28 herba, yang mempunyai keupayaan tertentu untuk menyembuhkan dan memulihkan semula organisma anda. Terdapat empat kumpulan herba dibahagikan kepada - emas, perak, gangsa dan keempat. Penggunaan yang munasabah herba ini membawa kepada pemulihan keseluruhan organisma anda dan menguatkan imuniti. Di samping itu, herba mempunyai sifat antivirus.

Kumpulan emas terdiri daripada Silverweed (Argentina anserina), mengakibatkan lubang hisop lindung nilai (Hypericus perforatum), marigold periuk (Calendula Officinalis), dandelion biasa (Taraxacum offcinale), Jelatang biasa (Urtica dioica), pisang yang lebih besar (Plantago utama) dan liquorice (Glicyrrhiza glabra).
Kumpulan perak melibatkan kuda menyembuhkan (Inula helenium), dompet gembala (Capsela Bursa-pastoris), mugwort (vulgaris Artemisia), celandine lebih besar (Chelidonium majus), yarrow biasa (Achillea Millefolium), thyme biasa (vulgaris Thymus) dan chamomile (Matricaria chomomilla).
Kumpulan gangsa mengandungi marjoram (Majorana hortensis), strawberi liar - puncak dan beri (Fragaria vesca), burdock besar (Arcticum lapa), paya cudweed (Gnophalium uliginosum), hop (Humulus lupulus), tiga lobus pengemis kutu (Bidens tripartitus) dan Angelica taman (Archangelica officinalis).
Kumpulan keempat termasuk bendera manis (Acorus calamus), barberry (vulgaris Berberis), yang kekal kuning (Helichrysum arenarium), bilberry merah (Vaccinium vitis - Idala), bogbean (Menyanthes trifoliata), tormentil biasa (Potentilla erecta) dan teh java (Orthosiphon stamineus).
Ketika mencari teh herba, anda perlu memilih salah satu yang mengandungi sekurang-kurangnya satu herba dari kumpulan yang dinyatakan di atas. Walau bagaimanapun, lebih banyak herba yang dinyatakan di atas teh yang mengandungi, lebih baik keputusan yang ia berikan. Semasa musim sejuk dan musim bunga anda perlu menggunakan 2-3 herba dari kumpulan sekali sehari. Di samping itu, terdapat tinctures, sirap dan lain-lain produk herba ini boleh didapati di kedai ubat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar