Minggu, 22 November 2015

Anatomi badan yang beralkali - 7 Tips Untuk Menarik Kesihatan

Anatomi badan yang beralkali - 7 Tips Untuk Menarik Kesihatan

Apabila anda betul mengimbangi badan anda, badan terima kasih anda, anda dengan memberi kesejahteraan dan daya hidup. Ini dikenali sebagai keseimbangan alkali asid. Jika anda menjalani kehidupan yang penuh tekanan, mengambil banyak makanan yang berasid dan diproses dan gagal untuk menjalankan anda menetapkan diri untuk penyakit dan bukan kesihatan. Penyakit tidak boleh hidup di dalam persekitaran yang beralkali.

Cipta badan alkali untuk merasa baik, mempunyai tenaga, kecergasan dan perasaan keseluruhan hebat kesejahteraan. Itulah apa yang menarik kesihatan. Ia berkisar kepada "anda adalah apa yang anda rasakan." Dan ingat satu ini? "Anda adalah apa yang anda makan." Ia juga mengenai sikap mental anda. Berikut adalah 7 tips untuk mendapatkan diri anda di jalan raya untuk keseimbangan alkali.

1- Menghilangkan soda dari hidup- anda ia adalah sangat berasid. Sebaliknya, minum banyak kualiti air terion yang tinggi dalam kealkalian. Anda perlu ionizer yang untuk mendapatkan kualiti ini air. Anda tidak akan dapat mewujudkan sebuah badan alkali jika anda terus minum soda secara tetap.

2- Makan banyak sayur-sayuran mentah organik kerana ini adalah tinggi dalam kealkalian. Mentah adalah yang terbaik tetapi jika anda perlu untuk memasak mereka, stim mereka hanya sedikit supaya anda menyimpan enzim berharga badan anda memerlukan. Jika anda tidak dapat mencari sayur-sayuran organik anda boleh membasuh sayur-sayuran anda dalam larutan semulajadi untuk membersihkan racun perosak.

3- Elakkan makanan diproses dibungkus kerana ia mengandungi bahan pengawet dan bahan-bahan lain untuk meningkatkan rasa dan tekstur. Jika anda tidak boleh menyebut bahan-bahan maka anda mungkin tidak boleh makan mereka.

4- Mengurangkan tekanan kerana ia mewujudkan sejumlah besar asid apabila ia dimetabolismekan. Belajar untuk melihat perkara yang lebih positif, menjadi pemaaf dan tidak menyentuh mengenai keadaan atau orang yang mengganggu anda. Lepaskan! Ia adalah sukar untuk mendapatkan badan yang beralkali selagi anda tertekan.

5- Meditasi adalah cara yang baik untuk mengurangkan tekanan. Ia juga sangat baik untuk membersihkan minda dan mendapatkan berhubung dengan batin anda. Anda mungkin akan terkejut betapa mudahnya idea dan penyelesaian datang kepada kamu.

6- Amalkan sikap mental yang positif. Adakah anda pernah mendengar bahawa "apabila anda menukar cara anda berfikir, perkara yang anda berfikir tentang perubahan?"

7- Latihan untuk sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari dan peluh selama kira-kira 20 daripada mereka minit. Berpeluh membantu untuk menghapuskan toksin dan juga membantu untuk membawa badan anda ke dalam kira-kira yang lebih alkali.

1 komentar: