Kamis, 19 November 2015

Artritis dan Magnet Therapy - The Power of Pelepasan Sakit

Artritis dan Magnet Therapy - The Power of Pelepasan Sakit

Magnet terapi telah digunakan sebagai alternatif kaedah melegakan kesakitan semulajadi untuk beribu-ribu tahun. Perkara seperti arthritis, tendonitis, carpal tunnel, leher dan sakit bahu, sakit belakang, sakit belakang yang lebih rendah, dan sakit otot dan sendi anda semua telah dirawat dengan terapi magnet dan ia telah membawa hasil yang amat memberangsangkan.

Ini telah dilakukan selama berabad-abad. Tetapi kini kajian terkini menunjukkan apa-apa kadar yang sukar dipercayai peningkatan pesakit mereka bahawa ia telah mendapat dirinya beberapa perhatian ditambah. Majoriti pendapat awam masih ragu-ragu tetapi kajian saintifik secara perlahan-lahan membalikkan pandangan ini.

Terdapat banyak faktor yang terlibat yang boleh mengurangkan potensi terapi. Ini mungkin menyumbang kepada beberapa keraguan kerana jika ia dilakukan dengan betul anda mendapat hampir tiada hasil. Dalam kajian baru-baru ini, kajian telah menunjukkan bahawa 80% daripada pesakit yang menerima terapi melaporkan peningkatan 90% atau lebih. Yang bererti bahawa kesakitan mereka telah dikurangkan hampir sepenuhnya dan dalam beberapa kes mengalami pelepasan 100%, tidak sakit sama sekali.

Penempatan yang sepatutnya bagi magnet adalah kritikal untuk mendapat nilai manakala keputusan. Juga mereka pelbagai jenis magnet yang lebih baik untuk beberapa jenis rawatan. Terapi magnet statik dan medan tenaga elektromagnetik berkumandang digunakan untuk merawat artritis.

Bagaimana ia berfungsi:

Ia berfungsi pada peringkat molekul. Setiap molekul individu perkara adalah banyak seperti magnet kecil sedikit. Lebih banyak magnet daripada yang lain tetapi semua berkongsi prinsipal dalam bentuk. Apabila sebahagian kecil daripada molekul yang bermagnet ia sudah tentu menarik untuk ke arah itu. Jika semua molekul ditarik bersama-sama dalam arah yang sama, dengan cara yang teratur, bukan menghadap ke semua arah yang berbeza, lebih tumpuan dan daya mampu. Ia menyatukan dan menumpukan tenaga dengan menganjurkan dan mengarahkan fokus.

Statik Magnet Therapy dipercayai mengurangkan kesakitan dengan menambah dan meningkatkan peredaran dan meningkatkan penyembuhan dan menjana semula proses. Banyak, banyak orang bersumpah olehnya untuk carpal tunnel, tendonitis, sciatica, artritis, sakit kepala dan pelbagai penyakit lain. Sesetengah orang mendakwa ia memberi mereka kesihatan keseluruhan makhluk, peningkatan keseluruhan diri mereka.

Orang mendakwa bahawa ini menghasilkan satu proses yang menjajarkan semula tubuhmu medan tenaga elektromagnetik semulajadi. Saya tidak mempunyai idea? Saya tidak tahu saya mempunyai medan tenaga elektromagnetik dan saya pasti tidak sedar ia memerlukan penyusunan semula. Saya bagaimanapun, menyedari bahawa saya jenis mengejek topik saya sendiri, tetapi tidak ada salahnya sedikit menyeronokkan. Yang benar adalah amalan ini tidak bekerja dan tidak mempunyai ilmu di belakangnya.

Terdapat lonjakan yang kuat dan besar-besaran dalam data penyelidikan dan penemuan baru mengenai kuasa kemagnetan tidak hanya sebagai terapi melegakan kesakitan tetapi dalam banyak bidang lain yang menarik am dan nilai praktikal. Ia adalah melalui tenaga elektromagnetik dan kuasa bahawa teknologi perubatan sinar-X dan mesin MRI adalah mungkin.

Satu perkara yang pasti, kuasa yang boleh dituai dari magnet dan medan tenaga elektromagnetik adalah dengan hebat berkuasa. Kegunaan kita boleh berkembang dari mereka masih sebahagian besarnya tidak diketahui supaya imaginasi adalah benar-benar hanya had. Apabila ia datang untuk terapi sakit magnet, terlalu ramai orang bersumpah membuktikan keberkesanannya untuk ia dibuang.

Jika anda mengalami kesakitan bentuk arthritis, (atau benar-benar apa-apa jenis sakit badan) maka tidak ada salahnya untuk belajar lebih lanjut mengenai terapi magnet dan menambah ini sebagai pilihan rawatan lain. Adalah penting anda belajar semua yang anda boleh tentang hal itu untuk mencapai hasil yang terbaik. Anda akan mempunyai lebih kawalan ke atas kesakitan anda dan ini dengan sendirinya akan meningkatkan kualiti hidup.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar